Publicaties
Artikelen in vakbladen:
Ed van Eunen schrijft vaak in de bladen PromZ Vak en PromZ Magazine. Ook verschijnen regelmatig artikelen van zijn hand in het magazine A.M., het vakblad voor de verzekeringsbranche.
Recente artikelen:
A.M. (februari 2015): Zorgcampagne: Klanten werven in een turbulente periode
PromZ Magazine (nr. 1 2015): De droom van elke marketeer: écht spraakmakende acties!
Pag 1, Pag 2, Pag 3, Pag 4, Pag 5
Wilt u een kopie van een compleet artikel ontvangen? Stuur dan een mailtje naar ed@vaneunen.nl
Boeken
Ed heeft vele boektitels op zijn naam staan, veelal op het gebied van marketing en marktonderzoek.
Enkele van zijn meest recent verschenen titels:
“Het Complete Handboek Actiemarketing”. Ed van Eunen. Pearson Education Benelux, 2011. Momenteel uitverkocht. Wilt u gratis de digitale versie van dit boek ontvangen? Stuur dan een mailtje naar ed@vaneunen.nl
“Business Blunders”. Ed van Eunen, Frans Reichardt en Thijs van Eunen. 2015. Klik hier om te bestellen.
“Business Blunders”. Frans Reichardt, Ed van Eunen & Thijs van Eunen. Pearson / FT Prentice Hall, 2010 (tweede druk). Momenteel uitverkocht.