Publicaties

Artikelen in vakbladen:

Ed van Eunen schrijft vaak in de bladen PromZ Vak en PromZ Magazine. Ook verschijnen regelmatig artikelen van zijn hand in het magazine A.M., het vakblad voor de verzekeringsbranche.

Recente artikelen:

A.M. (februari 2015): Zorgcampagne: Klanten werven in een turbulente periode

Pag 1, Pag 2Pag 3Pag 4 

 

PromZ Magazine (nr. 1 2015): De droom van elke marketeer: écht spraakmakende acties!

Pag 1, Pag 2, Pag 3, Pag 4, Pag 5

 

Wilt u een kopie van een compleet artikel ontvangen? Stuur dan een mailtje naar ed@vaneunen.nl

 

Boeken

Ed heeft vele boektitels op zijn naam staan, veelal op het gebied van marketing en marktonderzoek.

Enkele van zijn meest recent verschenen titels:

Het Complete Handboek Actiemarketing “Het Complete Handboek Actiemarketing”. Ed van Eunen. Pearson Education Benelux, 2011. Momenteel uitverkocht. Wilt u gratis de digitale versie van dit boek ontvangen? Stuur dan een mailtje naar ed@vaneunen.nl

 

2015-02-17 Business_Bloopers_cover_2015_A5 “Business Blunders”. Ed van Eunen, Frans Reichardt en Thijs van Eunen. 2015. Klik hier om te bestellen.

 

Business Blunders “Business Blunders”. Frans Reichardt, Ed van Eunen & Thijs van Eunen. Pearson / FT Prentice Hall, 2010 (tweede druk). Momenteel uitverkocht.